MIG33 CIKARANG JBBKA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Indonesian Mig33 Voucher Release

3 posters

Go down

Indonesian Mig33 Voucher Release Empty Indonesian Mig33 Voucher Release

Post by fiuitz Tue Feb 10, 2009 3:37 pm

After available in south africa. Mig33 credit voucher is being released in several country including indonesia.
This one is from mig33 staff, Martinkow:
.

martinkow79Hi,
Some of our Mig33team will be in Indonesia from 18th February 2009 to visit users in conjunction with the launch of new vouchers. The locations are:
Millenium Plaza Lt. 2   MEDAN   Millenium Plaza Lt.2 No.73-76, Jl. Kapten Muslim No.111, Medan
Sun Plaza Lt. Lg   MEDAN   Sun Plaza Jl. Zainul Arifin Sun Plaza LG B-19 Medan
Palladium Plaza Lt. 2   MEDAN   Palladium Plasa Medan Lt.2 Blok 55-59No.2-3, Jl. Kapten Maulana Lubis No.8
Tata Graha A19Medan   MEDAN   Jl. Kapten Muslim 111 Komp. Ruko Tata Graha Medan
Zainul Arifin 81/95Medan   MEDAN   Jl. Zainul Arifin No.81/95 Medan
Nokia Plaza Medan Fair Lt.4 Medan   MEDAN   Plaza Medan Fair Lt.4; Jl. Gatot Subroto No.30 Medan
Plaza Pondok Gede 2   Jakarta Timur   Plaza Pondok Gede 2 Lt.dasar Blok A No.10; Jl. Pondok Gede Raya
Connexion Kelapa Gading   Jakarta Utara   Kelapa Gading 2 lt dasar ?connexion kelapa Gading
Mal Artha Gading Lt. 1   Jakarta Utara   Mal Artha Gading Lt.1 A3 No.7 Millenium, Jakarta Utara
Atrium Senen Lt. 3(I)   Jakarta Pusat   Atrium Senen Lt.Basemant Jl. Senen Raya No.135, Jakarta Pusat 10410
Cibubur Junction Lt. Lg   Jakarta Timur   Cibubur Junction Lt.LG No.30, Jl. Raya Cibubur, Jakarta
Grand Indonesia   Jakarta Pusat   Grand Indonesia Lt.3 Blok EM 3-35; Jl. MH. Thamrin No.1 jakarta
Mal Ciputra Lt.1 Unit 41   Jakarta Barat   Mal Ciputra Lt.1 Unit 41; Jl. Arteri S Parman Grogol
Mal Taman Anggrek Lt. 3   Jakarta Barat   Mal Taman Anggrek Lt.3No.318 (ex NPC Lama) Jl. Letjend S.Parman Kav 21 Grogol Jakarta Barat 11470
Pacific Place Lt.3  3-27   Jakarta Pusat   Pacific Place Mal, Lt.3 Unit 3 -27; Jl. Jend. Sudirman Kav.52-53 Jakarta 12190
Plaza Kalibata Lt. Dasar   Jakarta Selatan   Plasa Kalibata Lt.Dasar No.1, Jl. Raya Kalibata Jakarta Selatan
Plaza Semanggi Lt. 2   Jakarta Pusat   Plasa Semanggi Lt.2; Jl. Gatot Subroto
Pluit Junction    Jakarta Utara   Pluit Junction Lt.3Unit 307-308; Jl. Pluit Raya No.1 Jakarta
Pondok Indah Mal 2 Lt. 3   Jakarta Selatan   Pondok Indah Mal 2 Lt.3No.309; Jl. Metro Pondok Indah Blok IIIB Jakarta Selatan
Pondok Indah Mal Lt. Dasar   Jakarta Selatan   Pondok Indah Mal Lt.Dasar No.006 B, Jl. Metro Pondok Indah, Jakarta Selatan
Mal Puri Indah Lt.2   Jakarta Barat   Mal Puri Indah Lt.2; Jl. Puri Agung, Puri Indah
Trio FX Jakarta   Jakarta Pusat   FX Plaza Lt.3, Pintu 1 Senayan
Regards,
martinkow79.
.
Hope that mig33 voucher will be useful.
Limited Edition
Hehe.
.
setelah ada di afrika selatan, mig33 kredit voucher akan diluncurkan di indonesia.
Beberapa team dari mig33 akan ada di indonesia pada 18 februari 2009 utk mengunjungi tempat tempat penjualan voucher tsb di atas.


Last edited by fiuitz on Tue Feb 10, 2009 4:56 pm; edited 4 times in total (Reason for editing : human err)
fiuitz
fiuitz
Moderator
Moderator

Male
Number of posts : 33
Age : 30
Lokasi : behind u
Job/hobbies : mig33 user
Humor : american
Registration date : 2009-02-06

http://www.mig33jb.co.cc

Back to top Go down

Indonesian Mig33 Voucher Release Empty Re: Indonesian Mig33 Voucher Release

Post by Admin Tue Feb 10, 2009 3:47 pm

Bro maybe u can translate into Indonesian language... Because many user not understanding for english.. ok bro

Admin
Admin
Admin

Male
Number of posts : 175
Age : 38
Mig33 ID : Admin_control
Registration date : 2008-07-28

https://mig33cikarang-jbbka.forumotion.com

Back to top Go down

Indonesian Mig33 Voucher Release Empty Re: Indonesian Mig33 Voucher Release

Post by skateboardz Tue Feb 10, 2009 7:57 pm

tHankz v0 infonya Indonesian Mig33 Voucher Release Mimisan
skateboardz
skateboardz
Forum member
Forum member

Male
Number of posts : 6
Age : 33
Lokasi : in youR miNd
Job/hobbies : officiaL mig33 mercHant
Registration date : 2009-02-10

http://bakmi.peperonity.com

Back to top Go down

Indonesian Mig33 Voucher Release Empty Re: Indonesian Mig33 Voucher Release

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum